divendres, de juny 15, 2007

Meme: proposta pel medi ambient

francis black m'ha passat un meme. Concretament, aquest en que diu quina és la seva proposta per a millorar el medi ambient.

Val a dir que en el seu blog el tema ha degenerat: més que del medi ambient hem acabat parlant ... del que sempre parlem els nois.

Per la meva banda, la meva proposta per la millora del medi ambient, a banda de coses que dono ja per descomptades com separar la brossa, tractar de minimitzar el consum d'energia, etc., és fer obligatori que les empreses declarin els recursos naturals i energètics emprats en la fabricació dels seus productes.

Això sembla molt fàcil de fer, però és ben pelut. Ara, és la manera de poder valorar els productes no només estèticament o econòmicament, sinó també ecològicament. Aquest paquet de fulls DINA4 que només costa 3€ dius que ha requerit dos arbres centenaris? Per a fabricar aquest cotxe ha calgut cremar l'equivalent de tanta benzina? I així anar seguint.

La clau de mantenir l'entorn natural és haver de consumir menys recursos. Busquem la manera d'aconseguir-ho.

També, seguint la línia més alternativa engegada per francis black, recomanaria fotre un parell de bufetades a tots els polítics que es dediquen a escampar porqueria sobre els altres i mala llet per tot arreu. Això milloraria l'ambient i, com que la gent es relaxaria, segurament el medi també ho agrairia.

I com que el meme ha de continuar i no conec tants blogaires, li passo el torn a eldeu, que té molt de contacte amb el medi ambient, si més no amb la gespa.

Salut i sort,

4 comentaris:

eldeu ha dit...

okis, es un honor.

al principio me ha "emprenyat" pero rápidamente se me ha ocurrido algo, así que te perdono ;)

mañana escribo el post

´´ ha dit...

degenerado? era a favor de no consumir aire acondicionado si hasta la generalitat lo propone .

Ivan ha dit...

@ eldeu
Em sap greu l'emprenyament, espero que em perdonis. És que dels meus amics no n'hi ha cap que tingui un blog!
I com que sé que tu em llegeixes ...
Salutacions.

Ivan ha dit...

@francis black:
Llegeix bé: no t'he dit "degenerado"; he dit que la conversa ha passat del medi ambient cap a un altre àmbit ... certament més agradable.

Salutacions.