dijous, d’abril 13, 2006

Pásalo

No tinc ni punyetera idea de què estaré fent el catorze de maig, diumenge, a les cinc de la tarda. Molt probablement estaré estudiant, perquè quatre assignatures a la UOC i a més francès a la UB són molta feina. Molta, molta.

Però, m'ha sortit un plan B. S'està organitzant una sentada per a protestar contra l'encariment del preu de la vivenda. Jo m'he enterat gràcies a que aquest missatge ha aparegut a Menéame, o sigui que ha accedit ja a una audiència molt àmplia.

Una altra cosa és que molta gent s'apunti. Jo no tinc gaire clar que hi vagi. Entre d'altres coses perquè no tinc gens clar que serveixi de res. Però això també li passa a molta altra gent que també està farta del preu dels pisos i que igual pensa "què puc perdre?".

Doncs jo ja ho he passat.

Salut i sort,
Ivan.