dimarts, d’abril 04, 2006

Tuc-tuc

No és la primera vegada que comento una foto a Flickr que em porta records de la Índia. Ja ho vaig fer el desembre passat, amb una posta de sol.

En agraïment a les moltes estones d'entreteniment i joia que m'ofereixen, els dono un munt d'accessos, gràcies als dos links que veieu (i utilitzeu?) a la barra de la dreta.

La foto que avui comento ens mostra un auto-rickshaw o, com diuen allà, un tuc-tuc, aparentment a tota velocitat, recorrent els carrers d'una població anomenada Mysore. Jo mai vaig veure un d'aquests aparells superar uns meteòrics 60 quilòmetres per hora i diria que no en són capaços. Fixeu-vos en la decoració: les fulles que hi ha al sostre, la trompeta a la dreta del conductor, la mena de rosari de roba que hi penja al morro del vehicle, posat allà per a donar bona sort. No se sap si la bona sort és pel conductor, pels clients o pels que es puguin creuar en el seu camí.

Fixeu-vos també amb la coincidència de colors amb els taxis de Barcelona. Aquest vehicle, fent servir combustible ecològic, seria la sensació a Barcelona: petit, àgil, a una velocitat adient (prou ràpid per anar al màxim legal en ciutat) i apte pel 80% de serveis, els que no demanen més de dos passagers que no portin equipatge. Tres caben si estan ben avinguts. No comentaré el que penso que faria Clos amb aquesta idea perquè veure el tuc-tuc m'ha posat de molt bon humor i no ho vull espatllar.

Com sempre, si entreu a Flickr, poseu-vos el despertador.

Salut i sort,
Ivan.