dimecres, d’abril 04, 2007

Sossusvlei Flight, Namibia

Aquí tenim una foto ben senzilla. De fet, el més difícil m'imagino que és tenir l'oportunitat de volar a baixa altura sobre el desert de Namíbia. I si a més estàs a una Cessna i has obert la porta, potser controlar el vertígen o mantenir l'equilibri.

La senzillesa no li resta gens de bellesa a la imatge. Em recorda (a vosaltres també?) la seqüència inicial del film El paciente inglés, potser un dels que, sense ser documentals, millor han reflectit el desert.

Si visiteu la pàgina de la foto a Flickr, a més de deserts, podreu veure més fotografies de Namíbia, una activitat sempre agradable i perillosament addictiva.

Salut i sort,
Ivan.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo he estat aquí!!!! no vaig tenir la sort de poder sobrevolar-ho amb avioneta, ni amb res, sinò més aviat de travessar-ho una mica ràpid fotent bots dalt d'un camió, però tot i així puc constatar la enorme bellesa del paratge.
La foto que has penjat recorda una mica les imatges que conservo del Namib, tot i que allà les sorres són més vermelles, però igualment corprenedores.
Petons nostàlgics...

Ivan ha dit...

De fet, el primer esborrany de l'article tenia una menció a Nunuki & Begobel, però al final vaig pensar que li treia protagonisme a la foto (que al preview no es veu tant petita).