dimecres, de juliol 11, 2007

Penelope a Tokio

No, no es que Pe s`hagi escaquejat del rodatge del film de Woody Allen a Barcelona. Es que la l`hem vista uns quants cops per aqui.

El primer, a la portada d`una revista de moda.

El segon, a una enorme valla publicitaria, acompanyada de sa germana Monica.

El tercer, al poster de Volver, penjat a un centric cinema, on l`estan projectant.

I el darrer, al veure en una megapantalla d`aquestes que hi ha a les cruilles el trailer de Volver.

No deixa de ser curios.

Salut i sort,

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola parella. Fins avui no m'he pogut posar al dia de les vostres "andances" al Japó, i veig que se m'acumula la feina i que, com era d'esperar, no perdeu el temps. Per aqui tot molt bé, inusualment fresc per un mes de Juliol.
Tinc una pregunta, bé, dues: des d'on us connecteu per escriure al blog? desde l'hotel, un internet cafè, un kibuchi d'aquests? (com es deien els locals de les escurebutxaques??).
La segona és si podeu llegir els meus accents i "c" trencades, aviam: ```````ççççççç. Què tal?
Mooolts petons!

Ivan ha dit...

Hola,Nunuki.
El teu comentari es llegeix perfectament, accents inclosos, no com el que jo em veig obligat a escriure.
Escrivim des dels riokans on ens allotgem. Tots tenen acces a internet, uns de franc, altres et fan pagar.
Petons i fins aviat.