divendres, de febrer 02, 2007

Barcelonar

Ibelchi és un noi al qual no conec. Vull dir que no hem estat mai al mateix lloc alhora junts, ningú no ens ha presentat, no sabem quina veu té l'altre i tenim ben poques dades l'un de l'altre, perquè hem intercanviat poques paraules. Però hi ha vàries aficions que compartim: la fotografia, la ciutat de Barcelona, els restaurants japonesos i internet.

De què es coneixen dos desconeguts de Barcelona? Del seu blog, Barcelonar, on comenta l'oferta d'oci de la capital. Sobre tot comenta els restaurants que va coneixent. Com que no el convida ni el restaurant ni cap mitjà de comunicació per a fer la crítica això permet (què afortunat és!) que no tingui l'obligació d'analitzar els establiments de luxe sinó els que la gran majoria de barcelonins ens podem permetre algun cop. O sigui, que les recomanacions són útils.

A més, Ibelchi té un gust variat i una manera clara i directa d'explicar-se, amb la qual cosa les seves recomanacions són sempre molt interessants.

Després d'un breu periode d'hivernació, Barcelonar ha tornat a l'activitat i un dels primers articles que ha publicat és meu, ja que Ibelchi ha tingut l'amabilitat de convidar-me a casa seva. I la meva vanitat i jo estem molt agraïts.

Salut i sort,
Ivan.

1 comentari:

ibelchi ha dit...

Si m'he posat vermell i tot...

La veritat és que tinc molta sort amb les entrades que ha escrit la gent que convido a participar-hi. Es nota que estan totes escrites amb molt "carinyu".

És el que té Barcelona. O l'estimes, o l'adores...

Salut i moltes gràcies!